Tuesday, January 5, 2010

saya sudah masuk sekolah

tahun ini umur saya 7 tahun. jadi mama dan papa hantar saya masuk darjah 1. sekarang saya bersekolah di s.k. bukit gelugor. dulu saya pergi tadika mutiara citra tapi sekarang saya sudah sekolah baru.

saya masuk class 1 baiduri. papa saya kata class 1 baiduri itu class nombor 1. dalam class saya saya ada ramai kawan tapi semua kawan baru. ada roselah, liana, yang riff jufri... hahaha mama saya tunggu dekat luar

jangan lupa baca blog saya bye.

2 comments:

  1. hahaha..setelah lama menyepi, sarah dah kembali update blog...tahniah sebab dah masuk darjah satu..belajar rajin-rajin ye..jangan nakal-nakal..

    -uncle aleq yang poyo.. hehe

    ReplyDelete
  2. wah...sarah dok sorang je perempuan...yang lain semua laki....jangan gatal-gatal tau sarah..hehe...

    duduk kat tengah-tengah bagus..senang nak faham apa yang cikgu ajar..belajar rajin-rajin tau..

    ReplyDelete