Wednesday, December 9, 2009

saya cuti dan main piano


Saya main dengan Laily selepas saya main dengan Laily saya buat blog saya guna computer mama Laily guna computer papa saya tahu main lagu marionette dance tapi saya guna piano mama saya yang buat bagi ada video lagu marionette dance tapi saya main saya tidak berhenti vdeo itu dia main dia main berhenti sebab saya practice banyak kali lama-lama saya sudah tahu yang video itu dia berhenti sebab dia tidak practice saya sudah practice lagi lama mama saya kata saya kena main piano dekat konsert . tadi saya menari dengan kawan nanti saya kena main piano saya dan jumpa lagi bye semua orang tapi jangan lupa baca bye semua

2 comments:

  1. laa..ingatkan sarah yang main dalam video tu...nanti boleh buat family band laa ye...papa main gitar, sarah main piano, uncle aleq boleh nyanyi..haha

    ReplyDelete
  2. wah...video sarah main piano...sarah ni dah advance ni..kalah uncle..dah upload video ke youtube..haha..

    nanti suruh laa papa ajak uncle ke rumah sarah..nak tgk sarah main..hehe

    ReplyDelete