Tuesday, December 8, 2009

Saya selsema

Hai semua, nama saya (Sarah). Saya 6 tahun. Saya cerita pasai saya selsema. Waktu mula saya tidak selsema lagi, sekarang saya selsema dan pening. Saya pening dulu, lepas itu saya selsema pula. Mama saya kata saya selsema dan pening, tapi saya sayangkan papa dan mama saya. Saya tengah tengok cerita Awan Dania siri 2. Sekarang saya selsema lagi, saya tidak suka. Kalau tidak selsema lagi saya. Saya sangat tidak suka kalau saya ada lagi yang selsema itu. Tapi mama saya yang bagi saya baikkan selsema itu dan papa saya bagi baikkan chicken pox itu. Mama saya baikkan selsema dan bapa saya bagi baikkan chicken pox dan saya suka kalau tidak ada chicken pox dan baikkan selsema itu. Baru saya suka. Macam inilah saya suka, dia tidak ada chicken pox lagi dan selsema. Bye.

No comments:

Post a Comment